09.04.2019

Kleur bekennen

Wist je dat de kleur van ons logo niet zomaar een kleur is? Hij is verkozen tot de trendkleur van 2019. “Levendig en toch zacht, Pantone 16-1546 Living Coral omarmt ons met warmte en biedt comfort en opgewektheid in onze voortdurend veranderende omgeving,”. Hij wordt omschreven als een speelse optimistische kleur die veel energie geeft en kracht. Laat dat nu exact zijn wat wij willen uitstralen, maar ook kenmerken zijn die we in jou naar boven willen halen. We waren het dan ook meteen enthousiast toen onze grafische ontwerper Lesley Vandeal met het voorstel kwam. 

Begin twintigste eeuw werd de kleur Koraal trouwens voor het eerst gebruikt in de kunstwereld en symboliseerde toen een “escape”. In 1980 werd de kleur opnieuw populair toen Cindy Lauper het lied uitbracht ‘Girls want to have fun’. Wil je ook (weer) plezier in je job, ontsnappen uit de sleur en optimistisch met veel energie in de winkel staan? Het is onze missie om jou en je team te inspireren, om jullie carrière glans te geven, te laten stralen, genieten en de klanten met open armen naar binnen te halen. Met behulp van ons kennisplatform gaan we je helemaal klaarstomen voor de toekomst.