08.04.2019

Het pashokje

Heb je er wel eens bij stil gestaan hoe belangrijk het pashokje is in jouw winkel? Hiermee maak jij namelijk het verschil met online webshops. Retours zijn voor webshops de grootste zorg en dat allemaal omdat kleding niet gepast en beoordeeld kan worden voor aankoop. Dus ken je kracht en benut de paskamer optimaal. Vaak zitten ze ergens verstopt achter in de winkel met oude stoffige gordijnen, jammer eigenlijk. Uit onderzoek is zelfs naar voren gekomen dat sléchts 7 procent van de consumenten blij is met het pashokje in huidige winkels. Te lange wachtrijen, onvoldoende ruimte, te weinig haakjes voor eigen spullen, vloeren vol stofwolken, slecht sluitende gordijntjes, te kleine spiegels, een ongeduldige medewerker aan de andere kant of juist niemand te bekennen wanneer je hulp nodig hebt.

Ik daag je uit. Ga vandaag eens in je eigen pashokje een hele outfit doorpassen en beoordeel hoe klantvriendelijk jouw hokje is.