22.05.2019

ACTIE!
KORTING
NEW COLLECTION
BUY NOW, OR CRY LATER…

Deskundig personeel is natuurlijk je nummer 1 communicatiemiddel in de winkel. Maar het kan gebeuren dat de medewerker net op dat moment even druk is met andere klanten. Of sommige bezoekers kijken liever rustig rond.

De vraag is, benut jij alle kansen optimaal om toch de aandacht te trekken, je collectie aan te prijzen en eventuele acties te benadrukken? POS materiaal is al jaren het onderschoven kindje voor veel winkeliers.

POS wil zeggen Point of Sale materiaal. Met paspoppen, banners, posters of displays kun je de verkoop van je artikelen ondersteunen en stimuleren. Helaas worden deze vaak verkeerd of niet gebruikt. Denk aan een lelijk verfrommeld stukje papier bij de kassa, een display van de collectie van vorig jaar, een actie banner met veel te veel tekst, een promotie poster met kleding die helemaal niet ingekocht is voor jouw winkel of een paspop met een leuke set die al bijna uitverkocht is. Niet zo handig natuurlijk! Loop eens rond in je winkel, beoordeel al je promotiemateriaal en wees kritisch. Dat is je klant namelijk ook.